Znany i lubiany na całym świecie włoski krem do kanapek i wypieków Nutella ma już 59 lat.
Włoska firma Ferrero, producent kremu Nutella, we współpracy z agencją informacyjną ANSA przygotowała wiele niespodzianek z okazji 59 rocznicy wynalezienia kremu Nutella.
Z tej okazji można będzie zakupić rocznicowe słoiki z Nutellą, na których znajdą się informacje o ważnych dla ludzkości wydarzeniach, jakie miały miejsce na świecie od czasu narodzin kremu Nutella w 1964 roku.
Kampania reklamowa „Nutella With You” obejmuje takie wydarzenia jak wynalezienie e-maila 1 1971 roku, zmazywalnego długopisu w 1981, powstanie World Wide Web w 1991 i budowę pierwszego smartfona w 2007 roku. Informacje na temat tych wydarzeń będą udostępnianie za pomocą kodów QR na słoikach Nutella.
Miłośnicy kremu Nutella będą również mieli możliwość zaznajomienia się z muzyką, jaka dominowała na listach przebojów w danym roku. We współpracy z serwisem streamingowym Spotify Ferrero i Nutella przygotowała playlisty dla danego roku.

Fot. By User:Pava – Own work, CC BY-SA 3.0 it, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=28541033
Fot. Zdjęcie tytułowe By -donald- – Arrangiert von: -donald- nach der Vorlage von nutella / Fotografiert von -donald-, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=465421